• Головна
  • Контакти
  • Україна, м.Київ

    Магазин - пр. Леся Курбаса, 1А

    Доставка по всій Україні

    • Иконка Київстар+38(098) 722-62-75
    • Иконка МТС+38(066) 181-46-06
    • Иконка Lifecell+38(063) 921-56-57
    Иконка корзина
    Кошик
    Поки порожньо :(
    Иконка корзина0
    Кошик
    Сума:0 грн.

    Гарантія на товар

    Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» наша компанія надає гарантію на всі товари.

    Гарантія надається на термін від 18 до 60 місяців залежно від політики виробника. Термін гарантії на кожен конкретний товар вказаний на сторінці товару сайту. Гарантійний талон виробника, який входить в комплект документів до товару є підтвердженням гарантії.

    ВАЖЛИВО! Перед початком эксплуатації або підключенням техніки, уважно і повністю прочитайте настанову з експлуатації.

    При отриманні товару необхідно перевірити його комплектність (вона описана в паспорті на виріб або керівництві з експлуатації). Іноді можливі відмінності в комплектації зазначеної в паспорті на виріб від фактичної, оскільки виробник може змінювати комплектацію без повідомлення.

    Підключення та налаштування більшості обладнання (наприклад, все твердопаливні котли) повинно проводитися фахівцями, які мають відповідну кваліфікацію. У деяких виробників це обов'язкова вимога гарантійних зобов'язань.

    Гарантійним обслуговуванням устаткування займаються сервісні центри (СЦ) заводів виробників. Або сертифіковані сервісні центри, для імпортних котлів. Для отримання інформації про конкретний сервісному центрі ви можете звернутися до нас.

    Безкоштовна гарантія надається за наявності гарантійного талона, в якому обов'язково зазначаються:

    • модель,
    • серійний номер,
    • гарантійний строк,
    • дата продажу товару.

    Його необхідно зберігати на протязі всього терміну експлуатації.

    Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, у разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.

    Відповідно до Закону про захист прав споживача товар може бути повернутий або обміняний протягом 14 днів після покупки.

    Для цього необхідно що б витримувалися наступні умови:

    • товар, не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, подряпин, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.;
    • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
    • збережені всі ярлики і заводське маркування.

    У випадку, якщо устаткування не працює, воно може бути поміняно тільки за наявності висновку офіційного сервісного центру виробника (або сертифікованого їм сервісного центру) про те, що не були порушені умови експлуатації обладнання.

    Не підлягають поверненню:

    • вироби, які були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак);
    • вироби, які мають сліди користування;
    • обладнання, зроблене за індивідуальними замовленнями, або модернізоване, на вимогу замовника (наприклад, бункер котла);
    • товар з дня продажу якого пройшло більше 14 днів.

    Для повернення або обміну необхідно що б товар був в новому і невикористаному стані в оригінальній упаковці і за наявності товарного чека.

    У разі якщо доставка товару здійснювалася самовивозом (або була платна), при його поверненні вартість доставки не компенсується.

    Товар можна обміняти або повернути в будні дні (з 10:00 - 18:00) через магазин за адресою: м Київ, пр. Леся Курбаса 1а

    Контактний телефон: 098.722.62.75

    Для повернення товару Вам необхідно буде мати при собі паспорт. Повернення грошей здійснюється в той же день, коли повертається товар. У разі відсутності коштів у касі на день повернення, гроші будуть повернуті протягом 7 днів.

    Обмін товару або його повернення здійснюються на протязі 14 днів з дати покупки за рахунок клієнта. Витрати на монтаж і деінсталяцію не компенсуються.

    Якщо товар вийшов з ладу протягом гарантійного терміну з вини виробника і не підлягає ремонту, ми обміняємо його на аналогічний або повернемо Вам гроші. Неможливість відновлення товару повинна бути підтверджена сервісним центром виробника.

    Для цього, буде необхідний:

    1. Товар з повною комплектацією;
    2. Гарантійний талон;
    3. Документ який підтверджує оплату;
    4. Висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

    Гарантія не поширюється якщо:

    • порушено збереження гарантійних пломб;
    • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
    • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
    • було зроблено несанкціоноване відкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схема товару;
    • неправильно заповнений гарантійний талон.

    Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

    • природний знос або вичерпання ресурсу;
    • випадкові пошкодження, завдані клієнтом чи ушкодження, виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
    • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
    •  пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
    • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
    • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

    По закінченню терміну гарантії, покупець може укласти договір на післягарантійне обслуговування. Таке обслуговування буде платним.

    Кнопка вверх